Menu Close

Tapu almak için randevu

Alo 181 üzerinden çağrı merkezlerinin yoğunluğuna bağlı olarak randevu alabilirsiniz. Çağrı merkezlerinin yoğun olması durumunda İnternet sistemi üzerinden randevu almak daha kolay olacaktır. İnternetten Tapu randevusu https://randevu.tkgm.gov.tr/ adresi üzerinden online olarak gerçekleştiriliyor.

E devletten tapudan nasıl randevu alınır?

eRandevu ile tapu randevu alma olanağı da söz konusudur. Bunun için Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü'nün web sitesi www.tkgm.gov.tr üzerinde bulunan erandevu sekmesine tıklanır. Eğer ilk defa tapudan randevu alma işlemi gerçekleştirecek iseniz www.tkgm.gov.tr üzerinden “Randevu Al” butonuna tıklanır.

Tapu randevu için ne gerekli?

Tapuya gitmeden önce yapılması gereken ilk işlem randevu almaktır….Bu belgeler ise sırasıyla şöyle;

  • 1 adet renkli resim (son iki ay içinde çekilmiş ve yüzünüzün net göründüğü)
  • T.C kimlik belgesi (nüfus cüzdanı) aslı ve fotokopisi.
  • Tapu belgesinin aslı ve bir adet fotokopisi.
  • İkâmetgah adresi ve telefon bilgisi.

Tapu işlemleri için randevuyu kim alır?

Tapudan randevuyu, hak sahibi alıyor. Bunun için kişinin TC Kimlik Numarasını girmesi gerekiyor. Akabinde ekrana gelen sözleşme okunduktan sonra "Kullanıcı sözleşmesini okudum ve kabul ediyorum." butonunun işaretlenmesi ve güvenlik kodunun girilmesi isteniyor.

Randevusuz tapuya gidilir mi?

Tapu devir işlemi için tapu müdürlüğüne randevu almadan gidilemiyor. İşlemin tamamlanmasını istediğiniz gün için mutlaka randevu almanız gerekiyor. Tapu randevusu Alo 181 Tapu ve Kadastro hattını arayarak veya https://randevu.tkgm.gov.tr adresinden online başvuru yaparak alınabiliyor.

Alıcı tapu randevusu alabilir mi?

TAPU RANDEVUSU ALMA İŞLEMİ NASIL YAPILIR, TAPUDAN RANDEVUYU ALICI MI, SATICI MI ALIR? … Bir diğer yöntem ise telefonla tapu randevusu alma işlemidir. Bu işlemler için randevuyu evi alan, evi satan ya da aracılık yapan emlakçı alabilmektedir. Bu konuda bir sınırlama bulunmamaktadır.

E devletten tapu başvurusu nasıl yapılır?

Vatandaşlar; sisteme alıcı ve satıcının T.C. kimlik numarası, edevlet şifresi, telefon numarası ve tapu müdürlüğü ismini giriyor. Sonrasında tapu müdürlüğü tarafından harç miktarı hesaplanıp vatandaşlara bildiriliyor. Vatandaşların ücretlerini yatırmalarının ardından web tapu randevu saati SMS ile iletiliyor.

E devletten tapu işlemleri nasıl yapılır?

Vatandaşlar; sisteme alıcı ve satıcının T.C. kimlik numarası, edevlet şifresi, telefon numarası ve tapu müdürlüğü ismini giriyor. Sonrasında tapu müdürlüğü tarafından harç miktarı hesaplanıp vatandaşlara bildiriliyor. Vatandaşların ücretlerini yatırmalarının ardından web tapu randevu saati SMS ile iletiliyor.